ZWROTY I REKLAMACJE




ZWROTY

UWAGA! BARDZO WAŻNA INFORMACJA: Produkty, przy których widnieje informacja: "Prosimy o przemyślane zakupy. Każdy nadruk jest wykonywany na zamówienie i nie podlega zwrotowi!", są przygotowywane na zamówienie klienta - nie mamy ich na stanie. Dopiero kiedy klient wybierze kolor i nadruk oraz opłaci zamówienie - zaczynamy produkcję.

W przypadku pozostałych produktów - jak dokonać zwortu?

Zwracany towar musi być nowy, bez śladów użytkowania.

Pobierz formularz zwrotu:


Wypełnij formularz i odeślij razem z reklamowanym towarem oraz dowodem zakupu (paragon/faktura) na adres: 

"Ładna Rzecz"

TEAM s.c.

ul. Parkowa 8

95-054 Ksawerów


UWAGA! Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć przesyłkę!


NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZA POBRANIEM!

Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 1-3 dni roboczych (maksymalnie w 14 dni roboczych).




REKLAMACJE


Możesz zgłosić reklamację jeśli towar posiada którąkolwiek z niżej wymienionych wad:

  • Zły rozmiar produktu (np. zamówiłeś rozmiar M, a dostałeś L)
  • Produkt jest uszkodzony (popruty, poplamiony, przetarty)
  • Błędny nadruk (np. zamówiłeś wzór z kotem, a dostałeś z psem)
  • Otrzymałeś nie ten produkt (np. zamówiłeś koszulkę, a dostałeś bluzę)

Dokładamy wszelkich starań, aby pomyłek było jak najmniej, ale czasami może się coś takiego przytrafić, dlatego prosimy o zrozumienie.


Pobierz formularz reklamacyjny:


Wypełnij formularz i odeślij razem z reklamowanym towarem oraz dowodem zakupu (paragon/faktura) na adres: 

"Ładna Rzecz"

TEAM s.c.

ul. Parkowa 8

95-054 Ksawerów



UWAGA! Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć przesyłkę!


Po otrzymaniu paczki Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ok. 1-3 dni robocze, maksymalnie do 14 dni roboczych. 

Powiadomimy Cię mailowo o jej rozstrzygnięciu.


Kto ponosi koszty związane z reklamacją?

  1. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie - zwracamy koszty wysyłki (koszty najtańszego środka transportu przewidzianego w naszej ofercie) oraz wysyłamy nowy towar na swój koszt.

  2. Jeśli reklamacja zostanie przez nas odrzucona - nie otrzymasz zwrotu kosztów wysyłki, oraz musisz poinformować nas co mamy z robić z towarem (w przypadku chęci otrzymania go z powrotem, musisz opłacić koszt ponownej wysyłki).


Jeśli masz wątpliwości w jaki sposób zostanie rozpatrzona Twoja reklamacja - skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@ladnarzecz.pl i załącz zdjęcia reklamowanego produktu, wspólnie dojdziemy do porozumienia :)