ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROTY
UWAGA! BARDZO WAŻNA INFORMACJA: Produkty, przy których widnieje informacja: "Prosimy o przemyślane zakupy. Każdy nadruk jest wykonywany na zamówienie i nie podlega zwrotowi!", są przygotowywane na zamówienie klienta - nie mamy ich na stanie. Dopiero kiedy klient wybierze kolor i nadruk oraz opłaci zamówienie - zaczynamy produkcję.
W przypadku pozostałych produktów - jak dokonać zwortu?
Zwracany towar musi być nowy, bez śladów użytkowania.
Pobierz formularz zwrotu:
Wypełnij formularz i odeślij razem z reklamowanym towarem oraz dowodem zakupu (paragon/faktura) na adres:
"Ładna Rzecz"
TEAM s.c.
ul. Parkowa 8
95-054 Ksawerów
UWAGA! Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć przesyłkę!
NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZA POBRANIEM!
Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 1-3 dni roboczych (maksymalnie w 14 dni roboczych).
REKLAMACJE
Możesz zgłosić reklamację jeśli towar posiada którąkolwiek z niżej wymienionych wad:
- Zły rozmiar produktu (np. zamówiłeś rozmiar M, a dostałeś L)
- Produkt jest uszkodzony (popruty, poplamiony, przetarty)
- Błędny nadruk (np. zamówiłeś wzór z kotem, a dostałeś z psem)
- Otrzymałeś nie ten produkt (np. zamówiłeś koszulkę, a dostałeś bluzę)
Dokładamy wszelkich starań, aby pomyłek było jak najmniej, ale czasami może się coś takiego przytrafić, dlatego prosimy o zrozumienie.
Pobierz formularz reklamacyjny:
Wypełnij formularz i odeślij razem z reklamowanym towarem oraz dowodem zakupu (paragon/faktura) na adres:
"Ładna Rzecz"
TEAM s.c.
ul. Parkowa 8
95-054 Ksawerów
UWAGA! Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć przesyłkę!
Po otrzymaniu paczki Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ok. 1-3 dni robocze, maksymalnie do 14 dni roboczych.
Powiadomimy Cię mailowo o jej rozstrzygnięciu.
Kto ponosi koszty związane z reklamacją?
-
Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie - zwracamy koszty wysyłki (koszty najtańszego środka transportu przewidzianego w naszej ofercie) oraz wysyłamy nowy towar na swój koszt.
-
Jeśli reklamacja zostanie przez nas odrzucona - nie otrzymasz zwrotu kosztów wysyłki, oraz musisz poinformować nas co mamy z robić z towarem (w przypadku chęci otrzymania go z powrotem, musisz opłacić koszt ponownej wysyłki).
Jeśli masz wątpliwości w jaki sposób zostanie rozpatrzona Twoja reklamacja - skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@ladnarzecz.pl i załącz zdjęcia reklamowanego produktu, wspólnie dojdziemy do porozumienia :)